ميخواهمت .. با من بمان

خرید بک لینک
آويزه ي گوشه خود خواهم كرد

كلام شيرينت را..

آب و آينه هستيم كه اين چنين

زلال و شفاف

شرشر عشق و انعكاس محبت را

بسوي هم روانه ميكنيم...


/////////////خداوندا شكرت/////////////

ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: آب و آینه,آب و آینه نیری,برنامه آب و آينه,بانوي آب و آينه, نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:30


زلف پريشانم را بدست باد پريشانتر خواهم كرد

تا پريشاني خاطرم زياد به چشم نيايد

دست به ضريح چشمان زيبايت ميكشم

انگار توام اشكهاي شوقت را بدست باران سپرده اي

تا مرا گمراه كني..

باد و باران ساليان سال است كه دوستان صميمي همند..

از راز زلف پريشان و اشك شوق پنهان باخبرند.

پريشانيم را با پاكي اشكهايت شستشو خواهم داد

و اما عشق...

زيباتر از هميشه خود نمايي ميكند...

""دوستت دارم"" اين راز خوشبختي ماست.....

ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:30

گلايه ميكند دلم...از كنديه نوك مدادش..دلش ميخواهد با تمام وجود همه ي احساسش را خيلي خوشخط بنويسداما مداد كند است..دلم مينوشت احساس زيبايش را اما موقع بازخواني نو نوشته هايش كوهي از واژه ها را كه روي هم تل انبار شده بودند را ميديدبخدا اينها حرفهاي نرم و لطيفي كه با عشق نوشته بود نيستكند بودن مداد مقصر استعشقم ...دلم نياز دارد..كمك ميخواهداگر تراش را بهش قرض بدي از خواندن پاك نويس هايش اشك خواهي ريختاشك شوق..مگر نه اين است كه دلم براي تو ميتپد؟؟ ... ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: کاردستی با مداد تراش,نقاشی با مداد تراش,خلاقیت با مداد تراش, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29


عاشقانه بگويم :

در پوست خود نميگنجم وقتي فكرم را از خودت لبريز ميكني

حس خوبيست وقتي كه دماي بدنم بسيار بالا ميرود

چه طوفاني بپا كرده ضربان قلبم ريتمش شنيدنيست

اين جشن زيبا براي توست

فقط صداي نازت را كم دارد

با حس زيباي عاشقانه ات بخوان

جان ميگيرم...


ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: بودنت را دوست دارم,بودنت را میخواهم,بودنت را,بودنت را ارزوست,بودنت را قدر میدانم,بودنت را سپاس,بودنت را ميخواهم,بودنت را دوست دارم وقتی,بودنت را نمیخواهم,بودنت را شکر, نویسنده: بازدید: 43 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29


خدايا اين سال جديد را بر همه ي عاشقان اهل دل سراسر

عشق

محبت

دوستي

و آرامش

قرار بده...

واما من و همنفسم...

شعله ي عشقمان همچنان شعله ورتر

درست مثل پيش...

((آمين يا رب العالمين))

ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: سالی دگر گذشت, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29

چقدر گذشت .. زوده زود.. من و تو و ملیسای چهار ساله... که ثمره ی عشقناکترین لحظاتمان است.. من همسر تو و تو همسرترینم.. لحظات ناب زندگیمان هفت ساله شدن.. و عشق بی ادایمان هزار ساله.. بزرگ شدن قلب مشترکمان که دختر نازمان هم ربانی زیبا روی آن است را تا ابد مواظبت خواهم کرد.. مثل چشمانم.. رب العشق تورا بسیار سپاس.. ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: گذر عمر,گذر عمر شعر,گذر عمر ببین,گذر عمر در شعر,گذر عمر و جوانی,گذر عمر عجب میگذرد,گذر عمر خیام,گذر عمر گلپا,گذر عمر خامسان,گذر عمر در فضا, نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29

ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: رفيق,vtdrive technology limited,رفيق سبيعي,رفيق الحريري,رفيق آيت الله,رفيق نصر الله,رفيقم كجايي,رفيق بوبكر,رفيق آيت الله pdf,رفيق الدرب, نویسنده: بازدید: 10 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29

من زنی ۳۰ساله هستمبا نگاهی متفاوت به دنیا .. به زندگی .. و از همه مهمتر به عشقام...من زنی ۳۰ ساله هستمبا یه قلب خسته که مدام واسه عشقام میتپه...نگاه میکنم به عروسک رویاهام که حالا هر وقت دلم بخواد سفت بغلش میکنم و نازش میکنم و هزارتا ماچ محکم از صورت و دست و پاهای لطیفش میکنماین عروسک رو خدا با افتخار بهم داد و کاملا منو سوپرایز کرد ...خدایا شکرت که حالا شده یکی از عشقای خاص من....خسته که میشم دلم میخواد یه جا بشینمو تکیه بدم و راحت لم بدم و بی استرس استراحت کنمیه جای گرم و مهربونیه جای وسیع و امنبرمیگردم میبینم عشق خاص بعدیم پشتمه و خستگی با تمام سنگینیش ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29

همه را بخشیده امچه از دوستانم و چه از دشمنانمقلب عضو مقدسیسالودگی در آن معنایی نداردبه دلم اموختم که وقتی از غمی بگذرد حتما مهربانتر میشودهمه را بخشیده امحتی زن همسایه راکه حتی دوست ندارد نیم نگاهم کندحتی دوست دوران مدرسه ام را...آری قلب مقدس استحیف است دوتا لک مثل جوهر سپیدی اش را کم کندمن بخشیده ام ..قلبم پاکه پاک استضربانش منظم و گوشنواز استتپشش پیاپی و شنیدنیستدلیل تپیدنش بینظیر استیه قلب پاک و سپید که میتپد برای دخترمبرای همسر عزیزمبرای خودم و زندگی امحتی برای کسانی که دوستشان دارم و حتما دوستم دارندمن بخشیده ام و قلب مقدسم برایم بی ميخواهمت .. با من بمان...

ما را در سایت ميخواهمت .. با من بمان دنبال می‌کنید

برچسب: foaa maine,foaa anesthesia,foaa request,foah mall cinema, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 17:29

صفحه بندی